onsdag 4 november 2009

Studiebesök på Norrlands operan.

Dagens besök var otroligt givande och inspirerade. Och för mig som inte är så van att sy kläder öppnades en helt ny värld. Så efter besöket och allt gluttande i bra böcker, modetidningar samt bra tipps bar det av till tygaffären. Nu har jag klart för mig hur kjolen/klänningen jag tänkt sy ska se ut och vilket tyg som är lättast att arbeta med för att åstadkomma känslan och strukturen. SÅ SPÄNNANDE OCH KUL!!!!!!!!

För att bearbeta alla intryck från dagens visit har jag skissat vidare samt stickat, bra avkoppling och terapi för att sortera det röriga hjärnkontoret.

Ps. Bra initiativ Frida!

3 kommentarer:

  1. Toppen att ert besök var inspirerande och att ni fick proffs tips!

    Anna

    SvaraRadera
  2. I can just say the same: Super idea Frida! It really was something. Awesome & inspiring.

    Sara

    SvaraRadera