tisdag 10 november 2009

Jobbar på..

Kunde inte delta i dagens möte vilket var oerhört surt. Men jag fortsätter att klippa i tyger och göra klart så mycket som möjligt här hemma inför en förhoppningsvis heldag med symaskinen i morgon. Tänkte sy mellan 13 - 21.30, så om någon mer har tänkt sy på kvällen är det bara trevligt med sällskap. :)
Klippte sönder ett par slitna jeans som jag funderar på att färga svart och sy någon sorts kort väst av!? Får se hur mycket jag hinner så att jag inte tar vatten över huvudet, är ingen mästare på att sy så detta blir en liten svängom på hal is, men det är spännande och jag gillar det.

Till gruppen : Bra jobbat brudar!

1 kommentar:

  1. Bra att du är på gång.Senaste träffen bestämde vi att ni tar kontakt med mig vid behov. Är det så att ni vill rådgöra när det gäller sömnadsbiten så har Karin Lundström lovat att handleda vid behov.Precis som du skriver så är det bättre att inte greppa allt för stort projekt.

    Lycka till

    Anna

    SvaraRadera